GŁOS KLIENTA: Royal Collection z królewską obsługą

Lubię Royal Collection w Galerii Mokotów, bo:

  1. mam tam najbliżej
  2. jako jedni z niewielu, sprzedają  ubrania moich ulubionych marek
  3. mają przeceny d0 70%, więc zawsze znajdę coś w super gatunku za rozsądną cenę

Ale bardziej niż inne lubię ten sklep, bo:

  1. jest tam czysto, po buszowaniu w ubraniach nie mam zakurzonych rąk
  2. jest tam miła, nienatrętna osbługa. Nie witają mnie od progu pytaniem, w czym mogę pomóc. Pozwalają, bym się rozejrzała i dyskretnie czekają na moj znak.
  3. znacie ten ból, gdy przymierzacie coś i okazuje sie, że to nie ten rozmiar? wychylając się zza przepierzenia poszukujecie wzrokiem obsługi? i to zniechęcenie do zakupów, gdy nikogo nie ma? W RC  miła obsługa jest zawsze w zasięgu wzroku, doradza, przynosi, poszukuje odpowiedniej rzeczy.  Możecie marudzić, przymierzać, w koncu nic nie kupić, a nie  macie poczucia, że jestescie tam niemile widziani. Powinno to być standardem, a jednak nie wszędzie spotykam się z takim serwisem.

 

Ale żeby nie było zbyt miło, to jest i słaby punkt. Nie mozna oddawać zakupionych rzeczy, podczas gdy w innych sieciach jest to standardem. Co najwyżej wymienić na inną. No cóz, pozostają rozważne zakupy.

**

Wszystkie treści zawarte w części GŁOS KLIENTA są mojego autorstwa i reprezentują moje osobiste doświadczenia  z markami.



Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij