Kompetencje w call center

Outsourcing Magazine
Autor: Marek Kozłowicz
Fragment artykułu „Kompetencje w call center”

Komentarz Katarzyny Swatowskiej, dotyczacy polskiej próby standaryzacji call center, której podjęła się kilkanaście miesięcy temu komercyjna firma doradczo-szkoleniowa:

Testy realizowane przez internet traktuję w kategoriach oceny wiedzy, a nie kompetencji – mówi Katarzyna Swatowska. – W naszych call center standaryzujemy pewne mechanizmy związane z oceną konsultanta, np. monitoring, coaching. Preferujemy szkolenia wewnętrzne lub zewnętrzne i ocenę konsultantów na żywo podczas wykonywania trudnych zadań, rozmowy z wymagającym klientem itp. Najistotniejszą zaletą takich szkoleń jest fakt, że odbywają się one w czasie realnym i w rzeczywistej sytuacji. Szkolący się z jednej strony musi radzić sobie z autentycznymi rozmowami, z drugiej strony może liczyć na natychmiastowe wsparcie swojego trenera, coacha. Ocenę postępów trener prowadzi za pomocą bezpośrednich rozmów z ewentualnym wykorzystaniem kwestionariusza oceny, dając od razu feedback.



Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij