GŁOS KLIENTA: Kto się podszywa się pod UPC?

GŁOS KLIENTA: Kto się podszywa się pod UPC?

Mało mam telefonów od telemarketerów, bo – jako świadomy konsument – nie zostawiam zgód na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych, jeśli nie mam wyraźniej potrzeby.

Jesli już ktoś dzwoni, to przeważnie od dostawców usług, ktore zamówilam. Tak więc nie zdziwił mnie telefon od UPC z ofertą obniżenia kosztów abonamentu. Jechałam samochodem, więc szybko odpowiedziałam, że interesuje mnie tylko obniżenie kosztów i większa przepustowość łączy. Pani obiecała „zorientować się w Zarządzie” i oddzwonić dzień później.

Jak obiecała, tak zrobiła. Rozmowa przebiegała mniej więcej tak:

UPC(?) – Dzień dobry nazywam się Brygida K. i dzwonię z UPC, ponieważ kontaktowałyśmy się w sprawie obniżenia kosztów abonamentu. Jak obiecywałam, byłam w Zarządzie i niestety mają taką politykę, że nic dla starych klientów nie mają….

KS –  Skąd Pani dzwoni?- przerwałam. (niezorientowanym wyjaśniam, ze po 20 latach w branży contact center znakomicie odróznię rozmowę z profesjonalnego call center od takiego „w garazu”. Dodatkowo znam wszystkie możliwe scenariusze rozmów, a ten był tak niewiarygodny, że z premedytacją kontynuowałam swoją grę z panią Brygidą, by dowiedzieć się więcej).

UPC –  z UPC….

KS –  i Pani osobiście była w Zarządzie i dostała taką informację, tak?

UPC – No nie, ale byłam w biurze i dostałam taki komunikat. Wie Pani, to jest kanadyjska firma i oni mają taka politykę, nie dbają o starych, mają tylko lepsze oferty dla nowych klientów.

KS –  Wiem – odpowiedziałam – dlatego rozważam przejscie do konkurencji, bo oferuje mi podobne usługi o 30% taniej.

UPC – No właśnie – pani podchwyciła – informuję Panią, że można zrezygnować z usług UPC bez problemu, to jest miesięczny okres wypowiedzenia, i wie Pani co? tu, gdzie Pani mieszka mam koleżankę i ona jest zadowolona z Netii, więc mogę jej przekazać kontakt do Pani i załatwi za Panią wszelkie formalności…

KS –  Dziękuję, sama o siebie zadbam – odpowiedziałam zniesmaczona jej prowadzeniem rozmowy i wyłaczylam się.

Podsumowanie:

Nie sądzę, by dzwoniono do mnie z UPC, bo zawsze dzwonią z numeru, ktory mam wbity w telefon. Poza tym, to nie ten standard prowadzenia rozmowy. UPC ma naprawdę świetną obsługę. Tym razem był to numer 883901379 – po oddwonieniu odzywa się poczta głosowa ze standardową odpowiedzią operatora sieci komórkowej, zamiast profesjonalnej informacji UPC.

Mam wiele pytań i mam nadzieję, że #NETIA i #UPC odniosą się do nich.

  1. Na czyje polecenie dzwoniła Pani Brygida?
  2. Skąd pani Brygida miała moje dane osobowe i wiedziała, że jestem abonentką UPC?
  3. Jeśli pani B. pracuje dla Netii, to dlaczego #Netia godzi się na nieautoryzowane wykorzystanie danych konkurencji?
  4. Jeśli pani B. pracuje dla Netii, to dlaczego #Netia godzi się na taki scenariusz rozmowy, który z powodzeniem mógłby być przedmiotem inwestygacji GIODO, UOKiKu i innych służb?
  5. Ile osób Brygida wraz z kolegami z nieuczciwego call center oszukała w ten sposob podszywając się pod UPC?

Temat będę drążyć.

PS Przy okazji, przypomniała mi się taka sytuacja. Także związana z UPC. Tym razem naprawdę rozmawiałam z konsultantem UPC, ktory proponował mi zmianę abonamentu. Ponieważ nie doszlismy do porozumienia, zaproponował mi rezygnację z usług i ponowny ich zakup, na ten sam adres, ale pod innym nazwiskiem (jako nowy klient otrzymałabym te same usługi o wiele taniej). Tym razem Pan chciał sobie nabić indywidualną prowizję za sprzedaż.

 

Wszystkie treści zawarte w części GŁOS KLIENTA są mojego autorstwa i reprezentują moje osobiste doświadczenia  z markami.

 

 

 

 

 

 



Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij