GŁOS KLIENTA: mały gest – wielka promocja marki. Restauracja Rusiko.

GŁOS KLIENTA: mały gest – wielka promocja marki. Restauracja Rusiko.

Pani Anna Kołtunowicz  umieściła  na swoim Facebooku wpis opisujący zachowanie kelnera pewnej restauracji w Warszawie.  Gdy piszę te słowa, wpis polubiło kilka tysięcy osób i udostępniło prawie 1300 osób. Oznacza to, że zasięg tej informacji moze sięgać i 100.000 osób. Efekt dodatkowy to wiele komentarzy z  deklaracją odwiedzenia  restauracji Rusiko, artykuły w gazetach.

Jeden miły, życzliwy gest, mały gest, zachowanie obsługi przewyższajace oczekiwania klienta i mamy efekt wow. Opisuję ten przypadek jako przykład,  że nie trzeba spektakularnych akcji marketingowych  i wydawania wielkich pieniędzy, by zrobić sobie świetną reklamę. Wystarczy miła, uprzejma obsługa, empatia, chęć pomocy. Wystarczy dać klientowi trochę więcej, niż oczekuje i mamy lojalnego ambasadora marki, który – jak Pani Anna – z radością podzieli się z innymi swoimi pozytywnymi doswiadczeniami.
Zrzut ekranu 2016-09-19 o 19.44.37



Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij