Marketing Automation. Systemy do zarządzania marketingiem

Marketing Automation. Systemy do zarządzania marketingiem

Zapobiegają  bólom głowy, pozwalają uniknąć błędów, oszczędzają czas i pieniądze – systemy do zarządzania marketingiem.

Inwestycje w systemy do zarządzania marketingiem są jednymi z najmniej znanych, ale i potencjalnie najbardziej dochodowych inwestycji we wparcie operacyjnej pracy marketerów.  Czy warto wesprzeć działania marketingowe systemem do zarządzania ?

………

Jeśli organizacja zarządza kilkoma brandami w wielu kanałach komunikacji, realizuje czasochłonne kampanie, ma trudności z uporządkowaniem aktywów marki, posiada wielu współpracujących vendorów i zdarzają się luki w komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu – warto przyjrzeć się rozwiązaniom, które zapewnią lepszą kontrolę i spójność działań, usprawnią przepływ komunikacji i zmniejszą ryzyko podejmowania błędnych decyzji czy kryzysów wizerunkowych i związanych z tym kosztów. Co najważniejsze, ten sam zespół pracowników może wypracować większe efekty, a firma może zaoszczędzić nawet kilka procent budżetu marketingowego.

O tym piszę w CEO MAGAZYN POLSKA 

 



Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij