PUBLIKACJE

  • All
  • Mój głos
  • Customer service
  • Call center
  • Social media
  • O nas w mediach
  • Publikacje zagraniczne
  • Hobby

Ostatnio media „podniecają” się informacją, jak to Francja wymyśliła sposób na pozbycie się niechcianych telefonów od telemarketerów. Tymczasem tak zwane listy DO NOT CALL funkcjonują...

Co cieszy a co denerwuje klientów w kontaktach z firmą? Wnioski z badania Microsoft na temat wielokanałowej obsługi klienta (2015 Global State of Multichannel Customer...

Dlaczego jedni sprzedają te same produkty lepiej, inni gorzej? Dlaczego w kryzysie jedne firmy radzą sobie lepiej?...

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij