GŁOS KLIENTA: Woshwosh – nie polecam

MOJE SUBIEKTYWNE DOŚWIADCZENIA Z MARKAMI

Kobiety wiedzą, jak to jest, każda ma jakiś ulubiony ciuch, buty czy torebkę, z którą trudno się rozstać. Ja tak mam z parą żeglarskich mokasynów, które przebywając na słońcu i moknąc w deszczu, straciły swój kolor. Szukając sposobu na ich odnowienie, wpadłam na artykuł o firmie woshwosh zajmującej się renowacją używanych butów.

Biznes założyły dwie młode panie. Jedna, jak pisze na www, skończyła 2 fakultety i byla „manadżerem” w najlepszej agencji reklamowej- cokolwiek to znaczy. Druga chwali się chorobliwym perfekcjonizmem i uwielbia porządek, czystośc i harmonię.

Skuszona obietnicą posiadania butów jak nowe, udałam się do punktu obsługi. Zapłaciłam z góry 79 złotych i miałam czekać około 3 tygodni. Biorąc pod uwagę fakt, że sezon żeglarski się skończył, absolutnie mi to nie przeszkadzało.

Nauczona wcześniejszym doswiadczeniem, wbiłam sobie w kalendarz przypominajkę,  że mam odebrać buty na koniec października.

Błąd nr 1 – Cisza…

Na początku listopada wysyłam maila z pytaniem o buty

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.06.41

 

Drogie Panie. Jeśli otrzymujecie 150 maili dziennie i sobie nie radzicie z odpisywanie, zachowajcie to dla siebie. To wcale nie świadczy o tym, że cieszycie się dużą popularnoscią. To wskazuje na to, że NIE RADZICIE SOBIE Z BIZNESEM.

 

Błąd nr 2 –  brak informacji o opóźnieniu wykonania usługi

Dzień otrzymaniu tej informacji, czyli miesiąc po oddaniu butów otrzymuję maila:

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.12.52

 

oooops!

Drogie Panie! Nie podoba mi się to. Ja przeczytałam, że macie mnie w doopie. Żadnych przeprosin, wytłumaczenia, podpisu pod mailem?

Zaczynam was obserwować w social media… widzę, że nie jestem odosobniona w swojej opinii o was.

 

Błąd nr 3 – ignoracja przedstawicieli firmy

Korespondecja trwa..Pytam się, dlaczego po 6 tygodniach ciągle nie mam butów….

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.17.37

 

Błąd nr 4 – I znowu Panie lecą w kulki…. autoresponderem 11 grudnia – bez spersonalizowanej odpowiedzi

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.17.57

 

 

28 grudnia….

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.20.44

 

Błąd nr 5 – wymijająca odpowiedź, bez słowa skruchy..

29 grudnia coś drgnęło.. a raczej zwiększylo moje niezadowolenie. Wkurzenie klienta sięga szczytu.. zaczynam działać w social media.

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.22.05

 

Zaczynam od podzielenia się opinią na stronie woshwosh na Facebooku. Niestety, mój komentarz znika, a ja dostaję bana. Tak samo dzieje się z innymi komentarzami nie po myśli mlodych „biznesmenek”.

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.44.58

Przypadkiem wpadam na stronę Nabici w woshwosh. Wielu niezadowolonych klientów i ZERO reakcji ze strony firmy na negatywne komentarze. Doszło do tego, że grupa osob zamierza złożyć skargę do UOKIK.

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.32.13

 

 

Błąd nr 6 – buta i arogancja

Żenujący poziom obsługi reprezentowany jest we wszystkich formach komunikacji z klientem. Ta odpowiedź na reklamacje klienta z pewnością kandydowałaby do głownej nagrody w konkursie na rozpatrzenie skargi klienta.

 

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.33.39

 

Powiększenie odpowiedzi na reklamację.

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.37.47

 

Sposób komunikacji z klientem,  brak powitania, brak podpisu, błedy stylistyczne i gramatyczne, pleonazmy…krnąbrny ton odpowiedzi, opis sytuacji potwierdzający brak profesjonalizmu i doswiadczenia w renowacji butów –  delikatnie rzecz ujmując to łagodnie opisane błędy;-)

 

Tymczasem u mnie zaczyna się 3 miesiąc oczekiwania na buty…

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.48.40

 

Błąd nr 7 – brak rekompensaty za opożnienie, choćby w formie wysłania kuriera z butami

okolo 7 stycznia pojawia się swiatełko w tunelu….

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.49.56

 

Po ponad 3 miesiącach udało mi się odebrać buty. W sumie powinnam być zadowolona, bo mogłam ich wcale nie zobaczyć

 

 

Zrzut ekranu 2016-04-25 o 15.25.18

 

Wniosek? Ani 2 fakultety, ani uwielbienie porządku i harmonii nie uchroni nikogo od braku profesjonalizmu w komunikacji z klientami.

 

EPILOG

tak wyglądają moje buty „po renowacji” po kilku dniach sporadycznego chodzenia

IMG_7230

*****

Wszystkie treści zawarte w części GŁOS KLIENTA są mojego autorstwa i reprezentują moje osobiste doświadczenia  z markami.

 



Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

zamknij